Nu är det nära!!

ojojoj. Vad fort detta sommarlov har gått. Jag tyckte jag nyss satt i skolan och slet för att bli klar med mina sista arbeten. Men nu har jag två vardagar kvar och en helg, sen är det dags för årskurs två på infokompgymnasiet! Jag ser verkligen fram emot det, träffa alla vänner , alla lärare och få börja tänka igen:)

Men idag har jag varit hemma och packat hela dagen sen åkte jag,mamma och pappa till Gävle och kikade lite :) hittade dessvärre inget... Men men, skönt att inte göra av med pengar för en gångs skull!

Imorgon blir det färd till Västerås en sväng, skriva på lite papper, fixa lite material för skolan och träna innebandy för första gången den här säsongen:) Sen far vi hem för jag ska till tandläkaren på fredagsmorgonen.

NU ska jag kolla lite tv, snacka med lite vänner på msn sen sova!

God natt och sov gott:)
Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0