One day left!

Idag har min dag bestått av innebandy helt enkelt. Det blir lätt så när man har samling rätt tidigt och matchen börjar mitt på dagen en bit bort, då hinner man inte med nå annat. Ja, vi åkte till Falun idag och spelade träningsmatch, vi vann den med 10-9. (ovanliga innebandysiffror) Men så är det. Sen blev det donken till middag. Rätt gott med tanke på att jag nu ikväll ska skriva ett kontrakt om min hälsa som ska gälla enda fram till höstlovet. Som jag ska skriva under också. Det gör att jag ska sätta ett straff om jag bryter kontraktet. Någon som har ett förslag på vad så säg gärna till. Blev avsläppt på stan för att jag tidigare fick ett sms om att jag var tvungen att hämta nyckeln till min nya lägenhet! SÅ GLAD ATT JAG FLYTTAR IMORGON!!! Ska bli skönt att slippa vara inneboende och den här lukten... Tack gode gud!

Väl hemma började jag packa nästan alla mina saker som jag ska ha med mig i flytten! En del kan jag inte packa utan det får min mamma göra när hon imorgon kommer hit och hjälper mig flytta. Ikväll är det sista natten här och det är något jag verkligen ser fram emot måste jag säga!

Nu ska jag säga god natt till alla! Men vi hörs imorgon när jag sitter i min nya fräscha lägenhet :)
God natt och sov gott allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0