På besök i Huvudstaden!

Ja, i Stockholm är jag nu, men innan jag berättar om det ska jag tala om något rätt roligt. I lördags när jag skrev mitt senaste inlägg skrev jag att jag inte orkade och inte ville. Men när jag hade avreagerat mig så gick jag ut och sprang i alla fall. Störd är jag men skönt ändå att jag gjorde det. Lite stolt faktiskt över mig själv!

Jaja, nu är jag i Stockholm,mitt i stan, ca 5minuter från drottninggatan och 1minut från vasaparken. Rätt centralt. Men varför jag är här är för att jag har varit hundvakt åt min morbrors hund Cessan. vi har myst lite, varit ute och gått och haft helt okej roligt. Jag har hela dagen idag tittat på film. Först Wallander-Skulden sen Solstorm. Båda var skiitbra! Nu har jag käkat mat och lite glass till efterrätt. Imorgon är det lite kik på stan sen ska jag, min kusin Marcus och hans tjej gå på grönan! Skiitkul ska det bli , längtar:)

Nu är det så att jag håller på att titta på ny lägenhet till mig. Har hittat några men tänker inte tala om var:)

Vi hörs!
Puss<3

-Sannaklara- Taack för kommentaren<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0