Sommarlovet börjar lida mot slutet..

Helt sjukt hur fort denna sommar har gått. Jag har endast 22dagar kvar innan det är dags att fara till Västerås igen och börja årskurs 2. Kul ska det bli men ändå lite konstigt. Självklart ska det bli hur roligt som helst att träffa mina klasskamrater. Man saknar vissa väldigt mycket!

Mitt sommarlov har bestått av i stort sätt en sak. GOLF! Det har gått riktigt bra också faktiskt. 4,4,4,3,2,1 och lite andra placeringar. Jag är riktigt nöjd men nu är det dags för mig att få spela på den högsta nivån inom juniorgolfen nämligen Elit-JSM. 

Men jag har även varit på liseberg, i falkenberg och träffat mina kusiner, träffat några vänner osv. Det är tre veckor kvar och hela nästa vecka går åt till golf. vecka 33 är jag ledig från tävlingar och då ska jag träna golf och umgås med mina vänner här i Hofors innan de börjar i skolan. Sen v34 är det sista veckan på sommarlovet, då blir det golf och mys. Men nu ska jag fokusera på elit.

Ha det bra så hörs vi !

sommarkramar! <3

Kommentarer
Postat av: Frida

You're alive! :O haha:P Va roligt att det har gått så bra på golfen!:D Jag saknar dig också!

2009-08-03 @ 00:33:05
URL: http://fridaahsvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0