varför är du komplicerad?! Typiskt killar...

Jag sitter just nu och snackar med en kille jag gillar och dessutom försöker vi lära känna varandra, men vad pratar han om då? Jo , en jävla tjej som han var på g med för typ 4-5år sen.. Hallå? jag har tydligt talat om att jag gillar honom och han verkar gilla mig men har inte sagt det för han rätt blyg. Men jag förstår inte att han kan sitta och säga saker om henne, att hon är söt och att de har myst och blablabla... Jag vet inte riktigt hur han tänker. Men men, det återstår att se. Han påstod nyss att han ångrade att han inte tog chansen när han hade den... 

Men vad ska jag göra åt det då? jag kan liksom inte säga, men skit i henne nu , tänk på mig istället (a). Det känns inte bra alls, jag tycker inte om att tycka om någon för jag blir så på. eller jag kan bli, men jag behärskar mig (a)! Det låter som jag är dökär, men det är jag inte. Jag vill bara träffa honom igen och mysa lite! hihi! Jag tror att det kan bli något mellan oss och vill inte förstöra det. Men om det är som det alltid är med min otur så är han inte intresserad. Men det tar vi då. Nu ska jag byta ämne så jag slipper höra om henne!

Byebye!
Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0