2dagar !

Det är så skönt att det bara är två dagar kvar i skolan. Imorgon torsdag är det endast psykologi och sen på fredag är det julavslutning sen är det JULLOV! Det ska bli så himla skönt att få komma hem till mamma och pappa! Jag har inte riktigt erkänt för mig själv att jag verkligen saknar dem.

Idag har jag först vaknat med astrid, vi gick ner på stan innan lunchen för hon skulle köpa lite presenter till hennes hudterapeut. Sen käkade vi med tuva och Liv och hoffe! sen hade vi historia då vi hängde gubbe och fick reda på var vi låg ungefär nu. för vi kommer byta lärare då vår nuvarande är gravid och föder i januari...

Efter skolan blev de en fika med Astrid på waynes och sen tillbaka till skolan för att skriva klart psykologiuppgiften. Visste redan innan att om inte jag går tillbaka till skolan så gör jag inte uppgiften. Men gjorde klart den på en timme sen gick hem i kylan! kallt men mysigt är det ute ! Blev lite mys och lite dator här hemma innan jag åkte buss till träningen.

Träningen gick rätt bra, fast inte spec kul... håller ut fram tills nästa år. Men åkte hem med buss, ville inte cykla i kylan.

Nu är jag hemma och har tittat på bonde söker fru och just nu är det oskyldigt dömd och de är jättebra som alltid!
ska kolla klart sen lägga mig i sängen och mysa lite med täcke och kudde. Börjar inte förrän 12 imorron men skönt med mycket sömn.

Puss och kram allihopa!

Ja, jag är det. otroligt mycket, så vacker och underbar kan ingen vara. Älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0