Bad romance & handboll!

Dagen har varit helt underbar enligt min mening! Lyckligare människa får man leta efter säger jag bara! Först en fortsättning på mitt matteprov som resulterade i att jag höjde till VG ! Mycket nöjd. Sista timmen räknade jag hur många som ska sova på lussevakan som jag har stort ansvar i och jobbade inte men fick närvaro ändå! hihii! Lunchen va god då det serverades fläskfilé! Gott ! Efter lunch, samhäll som alltid är lika rolig :) Vi började jobba med inlämningsuppgiften och jag jobbade effektivt i en timme sen gav jag upp och blev för exalterad när jag började tänka på att jag skulle träna handboll idag så det blev en timmes rast. Men de bjuder vår lärare på , trots att hon lät väldigt desperat när hon försökte få oss i klassen att jobba då ingen gjorde ett skit! :) Sen blev det stan med Astrid,Lisa,Liv och Amanda. De shoppade julklappar. Kanske är det dags för mig att börja tänka på det också !
VI har ju ett julklappsbyte då vi bestämt att saken ska börja på K och kosta 25kr. Riktigt roligt! Någon som har förslag så tell me !
Gick hem och bytte om sen kom Amanda och hennes mor och hämtade mig för att åka och träna handboll i Tillberga! Kom in i hallen och kände hur handbollen sjönk in i hjärtat! GUD VAD JAG ÄLSKAR HANDBOLL! Otroligt roligt det var att få springa och passa och skjuta ! Älskar det verkligen! Efter träning blev de shoppa godis, lite frukost och mellanmål till imorgon sen spicy till middag (a)!

Har tittat på idolfinalen som är det ultimata på en fredagskväll! Dock är jag väldigt missnöjd över att Tove åkte ur. VIlle ha henne och Erik i final. Men men, nu vinner Erik och det är jag jätteglad över!! Ska rösta några gånger också :p

Nu är klockan över elva och det är dags för mig att lägga mig och sova lite. Match imorgon, dock på bänken men måste vara alert ICE !

Vill bara säga att Lady Gagas nya Bad romance rullar i mina lurar 24/7 på spotify ! Love it!

Puss och kram mina vänner !
Aldrig varit så här lycklig! Handboll is my life säger jag bara !

Kommentarer
Postat av: amanda

wohooooooooooooooooooo:D

2009-12-05 @ 02:23:12
URL: http://amandahofmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0