Fortfarande vaken utan sömn...

Jag är lite trött efter natten som varit. Sov nämligen inte en endaste minut. Helkick fick jag vid 12 på natten och sen kunde jag inte sova. Men de gjorde inte något, för vi hade roligt som fan! Lite arga miner på de som ville sova och de förstår jag, men jag var inte en av dom som störde i alla fall:)

Efter lussevakan var de bara att packa ihop sina grejor och bege sig till andra sidan av skolan, köpa frukost och hålla sig vaken. För jag var ju med i luciatåget idag också. Trevligt, men synd att vi sjöng i otakt och så...

Efter skolan var man tvungen att bära alla mina tunga grejor till mitt så kallade hem där jag befinner mig nu :) Sen gick astrid och jag på stan för att shoppa julklappar till mina föräldrar:) gick rätt bra faktiskt:) astrid shoppade lite julklappar hon också. Trevligt var det i alla fall:) Följde med henne till stationen då hon skulle fara hem till Fagersta vid 17.00. Tidigare på dagen hade jag sett att Sverige-Finland semifinal i VM inte började förrän 18.15 så jag blev jätteglad att jag kunde se den!

Dessvärre var inte Finland var mycket till motstånd idag då Sverige gjorde det svårt för dom med hög press osv... Men Sverige vann tillslut med 10-2 i alla fall och är nu klara för VMfinal mot Schweiz imorgon! Jag ska sitta sargvakt och så kommer matchen tvsändas. Jag kommer synas i tv kanske !

Nu är det nyheter, väder och idol sen SOVA! Jag har varit vaken i snart 40timmar och de är inte speciellt bra... :p

Puss och kram!

Tack Sannaklara och alla andra för en mycket trevlig kväll på INFOKOMP igår! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0