Fyra dagar kvar till julafton!

Idag är det söndag. den sista söndagen före julafton! Jag är lite exalterad över vad jag kommer få i julklapp, för jag har sett världens största paket. har aldrig fått ett sånt där stort som står där inne. Hur jag vet att det är mitt är för jag var tvungen att kolla vem det var till när jag såg de. Då stod de mitt namn! Mycket spännande! Idag har pappa och jag gjort jul här i huset. jag har klätt granen och tagit fram alla tomtar. pappa damsög och torkade golven. Har också slagit in julklappar. Alltid lika roligt !

Pappa och jag har käkat middag. det blev kött,klyftpotatis och lite beasås. Gottis !
Har väntat hela dagen på att Bella hela dagen ska höra av sig. men skitsamma. Nu orkar jag inte vänta längre.

Kollar på OTH nu och sen Gossip girl. :)

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: sannaklara

svar; hehe klart jag vet att det heter så:D hehe

jag saknar dig också! är det något du vill ha från florida så är det bara att hojta till! gud jul baby:D

2009-12-20 @ 19:48:22
URL: http://sannaklara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0