god fortsättning!

Annandag jul är en lugn dag för min del. Igår blev det ett besök hos familjen Turesson i silverdalen. Lite dricka och snack samt lite mys. Trevligt var det! Vi var hemma vid halv två. Vaknade vid 12 idag och insåg att jag var först vaken i huset. lite oroväckande kände jag men mamma och pappa vaknade strax efter så de var ju lugnt. Pappa och jag kom på att vi skulle tippa på trav så vi fick klä på oss och bege oss upp till centrum. nu sitter jag med miljonraden här i handen och väntar på att hästarna ska springa. Men det är ett tag kvar så just nu sitter mamma,pappa och jag och tittar på bandy. Det är Edsbyn-Bollnäs och hemmalaget leder just nu med 4-2 men det är inte speciellt långt kvar av matchen så de känns som en Edsbyn seger.

Mina julklappar jag fick sa ju jag att jag inte fått så många men har räknat ut att jag fick fler detta år än förra året.
Här är en del av det jag fick:
- Assietter
- Strykhjärn
- Påslakan set x2
- Örngott x4
- Halkbana,teori, handledarutbildning samt 10körlektioner
- 2 collegetröjor från Adidas
- 1 collegetröja från Nike
- sport BH från Newbody
- Trosor från Newbody
- Strumpor från Newbody
Det är ungefär hälften av mina julklappar tror jag. kanske lite fler.

Resten skriver jag upp någon annan dag ;)

Ha en god fortsättning så hörs vi! ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0