having a good time!

Jaha, imorgon är det måndag igen och då är det endast tre dagar kvar på de här året. Helt sjukt vad tiden går fort. Det är 2010 om tre dagar. SJUKT är det tycker jag. vill stanna upp och förstå vad det är som händer. Jag fyller liksom 18år nästa år. Hallå? 18? helt stört.
Jaja, idag har jag varit ute och skottat hela vår uppfart plus att mamma och jag gick upp till farmor och farfar. Pappa tog bilen, lite slö som han är... Vi var där och tittade på två elitseriematcher på tvn (handboll) sen åkte vi bil med fader hem. Till middag blev det jag längtat efter i två veckor, nämligen rotmos och julkorv! Mums var det! Till middagen blev det filmtittande. det blev en av mina julklappar, nämligen Wallander - Skytten. Den var bra men lite seg. Men jag tycker att de nya filmerna håller stinget trots att några saknas.
Efter filmen så blev de en dusch och nu är det JVM som gäller på tvn. Sverige-Österrike och jag tror på svensk seget trots att inte Markström står i målet. Dock ser det lite mörkt ut just nu. 3-3 är det för tillfället och sverige ser lite skakat ut...

Imorgon blir det Västerås och tillbaka!

ha en bra kväll vänner :)

Händer på nyår? någon som vill hitta på något med mig? :)

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0