hemma igen !!!

Nu är jag hemma i Hofors igen! Där jag är uppväxt och det är här jag trivs ibland. När jag känner mig osäker i vissa lägen så är det här jag är trygg. Igår hade vi match och som vanligt satt man på bänken. tjejerna gör en bra match men vi förlorar med udda målet. Igen. den här gången var vi ännu mer värda att vinna än tidigare förluster. Sen åkte pappa och jag hem till mig. Pappa är så förkyld så det var sååå synd om honom. han åmade sig hela tiden. typiskt "manligförkylning". imorse ringde klockan 09.30 och pappa gick in i duschen, jag låg kvar på golvet. Alltså på madrassen som jag låg på. snäll som man är lägger man sig där när pappsen är sjuuk. jaja. vi gick på stan och köpte lite julklappar till mamma. Sen åkte vi till erikslund och köpte julklapp till mormor samt en badrumsmatta. Efter de så åkte vi till mediamarkt och där hittade jag årets julklapp till mig! en mini-pc. så wonderful !

Sen åkte vi till K-borg för att titta på damerna som mötte IKSU. tyvärr förlorade de också med udda målet... 5-4. Men de är bara att ta nya tag. :) de har match imorgon också mot Skellefteå så då vinner dom! De är lugnt!

Nu är jag hemma och tittar på handboll med mamma och pappa. ska vara lite social!

VIll bara säga att jag saknar er mina vänner!

Puss och kram i vinterlandet!

älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0