Innebandy !

Denna andra advent har bara bestått av innebandy. Först två timmar träning med distriktslaget som gick rätt bra. Jag tyckte jag var aktiv och jag var den enda målvakten som höll nollan! Sen åkte vi till Bombardier Arena för att titta på Sverige-USA i VM och vilken utklassning! Efter första var det 8-0, Efter andra 18-0 och matchen slutade till slut 28-1. Vilken skillnad på spel. USA hade inte ett anfall och i 53:e minuten fick de göra mål på två mot en kontring. Hela publiken jublade... ! haha!

Nu är jag hemma och det har jag varit en timme ungefär. Har hunnit käka, det blev gröt idag:) nu är det slut på Gossip girl och nu väntar sporten eller nått! Blir tidig kväll ikväll tror jag ! Vi får se.

Sköt om er !
Ha en bra andra advent:)

puss och kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0