Jippi !

Jag är glad nu! Jag har en dag kvar iskolan sen är det hem till hofors på lördag som gäller. vi har match mot sala nu imorgon sen på lördag är det damerna som spelar mot Iksu så de måste man ju se. Sen blir det hemfärd med pappsen som redan imorgon kommer hit ! idag har jag bara haft psykologi, men först käkade jag lunch med rainer och emelie! Nu är A-kursen klar i psykologin så man slutar kl 11 efter jul... jippi! :p kanske läggs in någon 50poängskurs där. aja, efteråt stannade jag och lyssnade på julmusik och höll monica sällskap :)

Väl hemma la jag mig i sängen. försökte sova och lyckades! Yeah! Sen vaknade jag och insåg att jag kanske skulle käka något. det blev risgrynsgröt till middag! har precis käkat lite kvällsfika nu och ska ta mig an sängen!

Imorgon är en lugn dag på skolan. bara julavslutning och ett julbord sen slutar vi !

Nu ska jag sova lite. God natt och sov gott ! :) Puss på er !

I wish it could be reality...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0