Lördag !

JIPPI! vi vann idag! Bra spel men lite slarv resulterade i vinst trots allt! 8-3 blev det:) Ja, annars har jag inte gjort så mycket mer. Vi hade samling kvart i tolv, åkte buss, uppvärmningen var trög men de syndes inte! För 1-0 kom redan efter 1minut. Men bra spel! Sen en dusch, hemfärd med mor och far! stannade till på donken och käkade lite. 
Hemma vid 20.30 gick jag ner till ICA och hyrde en film. Johan Falk - Leo Gaut , den fjärde filmen. Den var bra:) Nu har jag tittat på slutet av hälsoresan som jag tittat på typ tio minuter om dagen i stort sätt varje dag. Nu är den slut och på tvn finns inget annat. Sätter nog på en annan film och lägger mig i sängen och slappnar av. Måste sova snart!

Imorgon är det en innebandydag ! Först distriktslagsträning 13-15 sen ska vi till Bombardier Arena och titta på VM, Sverige möter USA! blir nog ingen spännande match men kan alltid va kul att se VM :)

Ha en bra andra advent imorgon! :) pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0