måndag igen...

Ännu en måndag avklarad. Dock var vår spanskalektion roligare än tidigare men vi var bara fyra personer också vilket gjorde en del. Till lunch fick vi korvstroganoff och ris. Det var som alltid salt... Men det gick att äta ändå. På engelskan så pluggade jag och Martin för första gången:) Men blev inte klara, vi får fortsätta nästa vecka eller hemma. På idrotten körde vi dance hall, skitsvårt men kul. Försökte i alla fall och hoppas att vår lärare ser vilka som engagerar sig och inte. Menar inte att någon speciell inte försöker men skitsamma. hänger inte ut någon! Efteråt cyklade jag hem i regnet och gjorde ordning gröt som blev min middag innan träningen! Vi tränade i roffes sport center på bäckby. helt okej, tydligen har det sett förjävligt ut där innan men har aldrig sett tidigare så...

Eftersom vi hade tidig träning var man hemma i tid och kunde se andra och tredje perioden av Sverige- Tjeckien (VM) och Sverige tog fart i andra och gjorde 2-1 och 3-1. (i första pausen stod de 1-1) I tredje satte de i ännu en växel och matchen slutade 6-1 tillslut! Bra Sverige. de är klara för semifinal! Dock inte förvånande men ändå!

Nu har jag duschat och checkat läget på nätet, passade på att skriva om dagen innan det är dags att lägga sig i sängen och titta på nyheterna.

God natt och sov gott mina vänner:) !

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0