nöjd men ändå inte...

Blev ingen update igår då jag var lite upptagen med att plugga, träna och så.. Men ingen speciell dag med andra ord.

Dock vill jag bara säga, wow ,shit awesome !

blev dessvärre ingen sömn inatt då det var väldigt varmt... Men, till slut blev det soffan och där somnade jag direkt. Blev kanske 4timmar sammanlagt. Men jag är pigg och glad ändå ! Hade mediaredovisning idag. Det gick dock inte speciellt bra anser jag. Då mina kamrater var så mycket bättre. Men men. Jag är godkänd i alla fall. Kanske VG om jag har tur! Mitt på lektionen kom de två niorna som jag skulle ha hand om idag. Blev lite rädd när de inte kom i tid då jag inatt drömde att de inte kom. Haha! Men vi käkade lunch ihop, (pannkaka!) sen elevråd för min del i 1timme och väldigt intressant samt mycket underhållande :) Då tog jag på mig också att vara kvar till 15.30 för att vara med på lärarmöte och prata om vår lussevaka och luciatåget. Men alltid lika roligt tycker jag:)

Blev en liten tur i Västerås här på eftermiddagen också, med M :) de va mycket roligt och trevligt också.
Nu är det tänkt att jag ska plugga engelska i väntan på mötet, men är så fruktansvärt trött så jag orkar inte.
Blev en liten pratstund med agenta istället:) trevligt,trevligt !

nej, nu ska jag tagga för möte och träning!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0