roadtrip :)

Idag har jag varit i Västerås över dagen. Mamma och jag åkte ner för att byta några julklappar men när vi kom fram så fanns ingen storlek så det blev inget byte.. Sen var vi inne på skopunkten i nästan en timme och jag provade en massa vinterskor, dock hittade jag inga jag direkt ville ha... Men vi köpte inga utan ska kolla läget imorgon när vi åker till Gävle. Men men, sen blev de lite stros runt och hittade ingenting. Vi träffade mina vänner Lisa,Tuva och Astrid på Gränden. Mamma och jag tog en varsin sallad. Det var mums! Dessutom var det roligt att träffa mina flickor, då det var faktiskt 10 dagar sen sist. Vi snackade ett tag innan det var dags att röra sig mot Bombardier Arena för att spela match med distriktslaget. Jag fick stå första delen av matchen och släppte in 3mål. Vi låg under med 3-1 när jag klev av. men när matchen var slut stod det 9-1 på tavlan. Mamma och jag hoppade in i bilen efter en dusch och for hem till lilla Hofors där jag befinner nu:)

Nu ska jag kolla lite på tv och sen sova! Imorgon blir det lite tidigare uppgång då mor och jag åker till Gävle för läkarbesök och lite shopping !

Puss och kram vänner:)

myspys asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0