Sankta Lucia!

God kväll! Idag har varit en bra dag, rätt mysig och soft. Jag vaknade 12.17 och insåg att de kanske var dags att gå upp och kolla på reprisen av idol. Var ju tvungen att se när Eriks flickvän kom upp på scenen och skämde ut sig som alla påpekade. Men jag märkte inget... Skitsamma, han vann och jag är riktigt glad över de, kommer köpa hans cd säger jag bara! Efter idol gick jag ner på stan och shoppade lite julklappar till mamma och pappa samt vårt julklappsbyte som innefattar att den ska börja på K och kosta kring 25kr. Jag har nu hittat de iaf, inte direkt världens mest fantasifulla men kom inte på något annat. Tänkte köpa en kudde men hittade ingen till de priset.

Kom hem och insåg att jag var tvungen att tvätta.. inte kul men ett måste för annars hade jag inte haft några kläder till den sista veckan. Sen har jag slagit in julklappar och käkat lite plättar. Den här veckan som kommer nu blir det nyttigt kan jag säga. för det har jag inte varit på länge nu... Sista veckan innan jul måste man ju! :) Inte speciellt svårt. Nu tittar jag på the holiday och ska snart sova. Blir att åka lite tidigare till skolan för att göra spanskaläxan jag glömt gjort...

sov gott mina vänner:) pusspuss

Kommentarer
Postat av: Lina

Karamell? ;)



Imon kommer jag till Västerås igen och spelar match :P

2009-12-16 @ 14:29:00
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0