Sorry för dålig update!

Jag har haft lite att göra så jag har inte haft tid att uppdatera här :) Men jag gör det nu ! Måndag hade jag en fruktansvärd huvudvärk hela dagen vilket gjorde att jag inte tränade.. blev svenska hjältar på tvn istället där jag fällde några tårar...
Igår tisdag hade vi skola. Matte och svenska. Sen gick jag, lisa och tuva hem till mig och damsög. Gick till ica och köpte glögg och pepparkaksdeg för att sen gå hem till Amanda för ett trevligt julklappsbyte. Vi fick julmust och bakade peppisar. dock inte jag, gillar inte de längre. har gjort de i 16år nu så jag har tröttnat lite;p Sen kom astrid som slutade senare och då bestämdes det för att bytet av julklappar skulle ske på en gång nästan... Vi hade bestämt att K - 25 var det vi skulle köpa för och jag fick kokosbollar i en kartong. :) Jag gav bort en kondom, två kammar, klubbor och en kliare /klo ! :) Liv fick den och hon blev jätteglad!
Efter de blev de tacos och lite mys innan Lisa och Liv gick till tåget. Tuva åkte hem vid 19 också. Jag, amanda och astrid fortsatte lyssna på musik och myste lite. kollade på film och tjejerna målade naglarna på varandra. Jag fick inte. nej, jag ville inte heter de. Haha! Fick inte en förfrågan ens ! Men jag var inte intresserad så whatever!

Vid 22 gick jag och Astrid hem till mig och efter trettio meter kanske så har jag varit påväg att halka flertal gånger sen går vi en bit till och tillslut låg jag på backen. Jag ramlade! Astrid höll på att dö av garv först innan hon insåg att hon kanske skulle fråga hur de var med mig, men jag garvade lika mycket! Hur kul som helst! Sen när vi kom hem, lade vi oss i sängen och kollade lite tv.. sen myste lite innan vi somnade ! :) Myspys!

Eftersom min onsdag inte är slut än får ni inte veta vad jag gjort förrän efter jag varit på träning! :)

Ha en bra dag !

8dagar kvar till julafton !

Jag tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0