spanska är de tråkigaste som finns...

Usch va tråkigt det är med spanska. Speciellt att ha det kl 9.00 på en måndagmorgon, jag är bra sugen på att skippa den imorgon. tror knappast att vi kommer ha prov nästa måndag så jag måste vara med på morgondagens lektion heller... Tittar på min närvaro i skolan och jag har två timmar ogiltig närvaro på spanskan och det är 8% av all tid men endast 2% ogiltig närvaro sammanlagt i skolan och då är 2timmar idrott inräknat. Det är dock fel för jag har 1 timme då jag ska ha giltig närvaro fast jag inte har det. VI får se vad som händer imorgon... Men tror kanske att jag kommer lite sent... De visar sig.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på lite film, En prinssessas dagbok 2. Hur bra som helst!

God natt och sov gott!

PUSS
I do...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0