articles and stuf ;p

jaha. gick upp vid tio, så skönt att sova ut idag, gick och lade mig tidigt så man fick 11timmars sömn, precis vad jag behövde. :) jag klädde på mig och sen tog jag halv elva bussen för att jag hade bestämt lunchdejt med Lovisa :p dagens lunch var risotto med curry och ananas dressing. helt okej enligt mig :) ja, sen så vare dags för svenska, där vi idag skulle lämna in våra artiklar.man skulle skriva två men jag tyckte de va så kul så jag skrev tre, en om att flytta hemifrån, en om finnkampen i innebandy och den sista blev en krönika om människovärde. Jag är nöjd med alla tre men vet inte vilken som jag vill att hon ska bedöma. Men får tänka lite på saken. ja, slutade egentligen vid 13 men Lovisa och jag bestämde oss för att gå på mattestugan och lära oss lite till inför provet på måndag :) så man kom hem vid 16 istället, men vad gör man inte för sig själv ibland ;) haha ! ja, nu så ska jag gå och laga mat, de blir chicken nuggets och ris eller nudlar, har inte bestämt mig än. sen äre dags för träning, är taggad som fan ! det gick så himla bra på träningen igår tycker jag så nu är jag extra taggad :) jipppi !!! Imorron blire städningen efter skolan, mamma och pappa kommer... ! men de är ganska roligt ändå, slipper sitta ensam på en fredagkväll i alla fall :) !

Ha en bra torsdag :)
pussisis



Ja, den här veckan har man inte varit så himla duktig... men men, det är bara
att se på vågen imorron om den håller med. men nästa vecka blire hårda tag
igen. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0