Det går fort i innebandy ;)





Ja den här helgen har också gått fort kan man säga. tyckte jag nyss satt här förra söndagen och skrev ett inlägg :) hihii! Ja,min helg har varit en mycket trevligt en. På fredagen hade jag en familjemiddag med mamma och pappa at my place. Sen på lördagen så shoppade vi på Ikea, Clas Ohlson, Stadium och käkade lunch på stan. Mysigt värre :) sen vare dags för match, på alla hjärtans dag och allt. Vi samlades kl14 för att spela i Hallstahammar kl 16. Vi skulle möta Norrby där Lisa i min klass spelar :) Ja, när jag kom till samlingen, först som vanligt, så var vi 9utespelare och en målvakt. Jippi tänkte jag, ännu en förlust. Men när vi kom dit så hade inte norrby så många heller. Det blev en jämn match, men vi var de lite bättre laget. vi hade bollen lite mer än dem:) Men vi vann med 2-1. Jag hade lovat att hålla nollan men efter 50minuter så sprack den :( men vi vann iaf :) ! Ja, sen blev de en skön dusch och åka hem till mig :) Mamma och pappa åkte hem efter matchen. Jag däremot skulle ha tjejkväll med Anna och Frida :) Fira alla hjärtans dag, mysigt mysigt. :p de kom hem till mig och vi åt tacos, kollade på melodifestivalen och sjöng singstar :) hur trevligt som helst :) Sen fick frida ett samtal av en kille som ville att vi skulle komma hem till  honom , vi gick dit men hittade så vi ringde och då märkte vi att vi hade gått runt de huset och en stor omväg för att komma dit. Hur drygt som helst. Men när vi väl var där så var det hur tråkigt som helst :p vi satt alldeles tysta och inte gjorde nånting... så till slut så gick vi hem till mig igen, där vi fortsatte att sjunga singstar och käka lite godis :) sen upptäckte vi att klockan var halv 2. då kom annas pappa och hämtade dom så dom åkte hem :) jag gick och la mig !
När jag vaknade halv elva insåg jag att jag inte fick sova längre för att jag skulle till K-borg och vara sargvakt åt damerna som idag mötte Falun ! Referat och reslutat kommer i nästa inlägg senare under dagen :) !

Nu så ska jag plugga matte. matteprov imorron ! jippi :p blir inget MVG den här gången men vi får försöka i alla fall !

Pusspuss


Bäst på singstar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0