Första delen ;)

ja, nu är första delen av let´s dance avklarad. Leder gör Morgan Alling, som vanligtvis är grym på att dansa, förra veckan fick han full pott (40p) Idag fick han endast 34p och leder tävlingen men Laila hon fick 27p och ligger nämligen två i dagens tävling !
Ja, den som åker ut idag hoppas jag på George och Maria, men tyvärr tror jag att Hasse Aro åker. Men eftersom jag själv inte röstar så kan jag ju inte vara speciellt negativ, för jag är ju liksom inte med och påverkar :) hihii :p
Ja, till middag blev det som jag tror att jag skrev i tidigare inlägg nämligen kyckling, ris och currysås :) de va riktigt gott :) till efterrätt så blev det lite godis och lite chips. inte bra känner jag nu, mår illa... inte bra att äta godis :p haha !


           

Detta var min efterätt ikväll:) finns även          Även dessa chips fanns (finns) på mitt
till morgondagens som morgondagens         efterrättsbord :)
godis :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Åå gud va gott med godis :) Men det får man ju vänta typ 11 månader på ^^ Vi spelade mot ditt gamla lag idag, i Avesta :P hehe.

2009-02-06 @ 23:03:10
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0