Fredag igen !

jaha, fan vad tiden går fort när man har roligt :p fredag igen, det går så himla fort. men det är inget man kan göra något åt, det är bara att njuta :) snart äre vår och då kan man ta fram golfklubborna, det ser jag verkligen fram emot :) Saknar golfen så otroligt mycket !

Ja, nu har mamma och pappa nyss anlänt. Kvällens middag blir hemmagjord pizza, men eftersom jag inte har någon ugn så har mamma gjort den i förväg och nu så ska vi värma den i mikron :p jaja, vi ska ikväll titta på let´s dance, :) heja laila :) hihii ! tycker hon är grym som fan :p men världens starkaste man är inte dum han heller :p men bäst är ändå Morgan Alling, vilken finess på dansgolvet asså. hur grym som helst :p jag tror att de blir dom tre kvar i slutet :)

Ja, min dag har varit en vanlig fredag :) eftermiddagen med kommunikation och arbetssätt och lärande. Efter det så gick jag, Astrid och Lovisa till Ica, sen till Lagerhaus. Astrid köpte en alla <3 dag present till sina föräldrar. gulligt värre ;) Ja, sen åkte jag och A samma buss för hon ska idag sätta i hårförlängning igen, det är fint på henne tycker jag :) hihi !

Nu så ska jag äta mat. Ha en bra fredagkväll :)
Imorron blire fira Alla hjärtans dag med Frida och Anna :) mysigt värre ;) hihiii !
Frida jag håller med dig i inlägget 13/2 :) läs fridas blogg http://fridaahsvensson.devote.se !


 Pusssssssssss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-14 @ 10:29:22
Postat av: Frida

hihihihi,:D lite gratis reklam för bloggen också!:D;)

2009-02-14 @ 10:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0