Jaha.

ja, vad ska man säga om våran match då. Vi förlorade med 5-0, fy faan vilken jävla skitmatch det var kan jag bara säga. Då tycker jag inte att jag var bra. jag var verkligen inte bra idag, men det tycker jag inte att någon i laget var heller. eller spelarna gjorde individuella grejor, men jag tycker inte att vi som lag spelade bra idag. Vi slog bort enkla pass, vi tog inte markering, vi släppte in mål på powerplay. Inte mycket som var bra idag. Men men, det finns inget att göra åt det nu. Vi tappade tre poäng, det är bara att ta tre nästa helg när vi ska till Hallsta och spela mot Norrby ! på alla hjärtans dag :)

Ja, när jag kom hem så lagade jag lite köttbullar och stuvade makaroner, fy vad gott det var :) Ja, nu 15.30 så är det handboll på TV nämligen SVT24, Det är först damelit och sen herrelit. Efter det blire Bones på TV3 och sen en bra film innan jag går och lägger mig :) Blir en trevlig söndageftermiddag/kväll :)

Ha de bra :) Pusspuss <3



Miss you sweety ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0