Spanska och hålis...

ja, vi hade spanska idag, som alltid på onsdagmornar... det är helt sjukt tråkigt, jag vet inte om jag klarar av det här ett år till asså... Jaja, vi hade hörövningar och sagostund som vanligt. väldigt roligt... eller inte. ja, efter att ha ätit chili con carne till lunch så sitter man här vid datorerna i skolan och börjar inte förrän halv tre... då har vi idrott, vi ska klättra, jag som är höjdrädd, kommer inte att gå så bra, men men... vi får väl försöka i alla fall ...

Efter skolan så ska jag åka och handla lite :) behöver grönsaker i hemmet :) haha ! jaja, ha en bra dag, så hörs vi sen då ;)


tråkigt nog blev det inget samtal till dig igår, tycker att det är hemskt tråkigt att din mobil inte fungerar, älskar att höra din röst ! Men vi får väl höras igen när du har fixat din mobil  !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0