måndag:)

ja, igårkväll så pratade jag i telefonen i en timme :) fruktansvärt trevligt :) efter samtalet somnade jag gott :) sen vaknade jag kl 10;) gick upp gjorde mig klar och cyklade till skolan för att käka lunch :) köttbullar, potatis och sås :) gott gott ;) sen hade vi matte och jag pluggade faktiskt , dessutom så bestämdes det att vi ska ha matteprov v8 och inte nästa vecka... tråkigt värre. fast skönt att få lite extra tid :) efter skolan cyklade jag hem igen:) tog de lite lugnt, käkade lite och sen bar de av till träningeN, som gick sådär... har varit bättre. sen gick vi bakom hallen och skulle köra fys, då kom min tränare fram och frågade om jag ville träna med damerna :) självklart sa jag :) man tackar aldrig nej till elitserieträning :) hihii :p så jag tränade med dom sen fick jag skjuts hem av min tränare :) hihi !nu sitter jag här , ska snart sova tror jag, beror på en viss sak. hemligt ;)hihiii !


Det här är Rönnbys damlag som för närvarande ligger 3a i elitserien :)
De här tränade jag med idag :) en dag sitter jag med på den här bilden ;)



God natt och sov gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0