Match och korpen !


Ja, imorse vaknade jag ganska trött, men grymt taggad :) för idag var det nämligen min tur för andra gången att stå i div2, vi skulle möta IBK Rutin från Örebro och om vi vann så skulle vi vinna serien och därmed kvala till div1. Ja, uppvärmningen gick bra och matchen också :) om jag får säga det själv så gjorde jag några fina räddningar :) Vi spelade inte som vi brukar men efter ganska mycket mål vann vi med 9-4 ! Släppte in 4mål, helt okej. fast jag känner att det inte var mina mål. Ja, efter matchen så vare dags att äntligen bege sig hem till Hofors ! Pappa och jag åkte. när vi kom hem serverades det köttbullar och stuvade makaroner av mor :) gott gott ! Sen följde jag med pappa till Värnahallen för att kolla på korpinnebandy ! kul var det tycker jag :) pappa dömer på den nivån, han är rätt duktig faktiskt :) hihiii !
Ja, idag så var min pappa speaker på vår match, när någon gjorde mål så sa han : Mål genom numero 36 (ex) ! Det märks att pappa är riktig hoforsare ! haha !
Nu har jag packat klart allting inför Idre, har träffat min kusin Marcus som nyss kommit hit från huvudstaden :) Han ska nämligen följa med och åka skidor :) Guuud va kul de ska bli :) Men imorron så ska jag äta frukost på hanssons med mamma, sen klippa mig kl 12 :) Sen så ska jag in till Gävle och ta vaccinsprutan mot livmoderhalscancer. sen bär det av till Idre !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0