Matteprov och träning...

ja, man vaknade ju imorse halv tio. Då bestämde jag mig för att jag skulle äta lunch i skolan eftersom jag började tolv :) så jag klev upp ur sängen, gjorde mig klar och tog halv elva bussen till stan. Lunch åt jag med Astrid, Lovisa, Natali och Alexander :) trevligt värre :) ja, till lunch så åt alla köttfärscreps, men jag vågade inte prova det så jag tog fisk. Det var hur gott som helst ! Sen vare dags för matteprov, jag kände mig redo. Men när jag fick pappret så kände jag nästan inte igen ett enda mattetal som var på VG och MVG delen... Jippi tänkte jag ... Men jag gjorde så gott jag kunde. Efter en timme var jag klar då gav jag det till min lärare och han rättade det på en gång. Ja, för VG var man tvungen att ha 10Gp och 6VGp. Jag hade 14Gp och 5VGp. Vilket gav G+... Ett jävla poäng från VG... Jaja, missnöjd blev jag i alla fall. Men det går ju inte att göra nått åt nu. Det är bara att ta tag i nästa kapitel nu istället. Ja, efter provet åkte jag hem, men åkte buss 18 och gick till coop, handlade två bananer, tidningen och lite naturgodis... de sistnämnda var inte planerat. men men... så äre när man är sockersugen typ hela tiden. jobbigt värre. Jaja, när jag kom hem, lade jag mig på soffan och tittade på reprisen av melodifestivalen :) Måns var lätt bäst ! ja, sen åt jag spaghetti och köttfärssås till middag. Sen så cyklade jag till träningen :) det var rätt skönt, lite kallt, men de var det värt. Träningen gick otroligt bra på två målen måste jag säga :) släppte in 1mål :) var ensam målvakt idag igen, tredje träningen i rad. Ja, sen duschade man och cyklade hem igen :) väl hemma åt jag lite yoggi och flingor :) Nu så sitter jag här, har kollat runt lite på resultat när det gäller handboll och innebandy. Alltid lika kul :) Men nu så ska jag göra mig klar, läsa ett kapitel ur boken på engelska och sen sova. börjar ju 9 imorron, media :) jippi !

God natt och sov gott folks ;)



Det är inte lätt när det är svårt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0