Me monday. :p


Ja, vaknade upp vid halv elva och såg genom persiennerna att det var sol ute. Tittade ut när jag hade dragit upp dom och gud va fint de va ute. en riktigt mysig vinterdag. Gjorde mig klar, tittade lite på tv och begav mig sen till bussen :) kom lite sent pga bussen körde så himla konstigt. Kvart i var jag inte ens i stan och då brukar jag vara på centralen. men men, Rainer hade inte kommit så jag var inte sen :) bara enligt klockan :p ja, matte i två timmar, hjälpte Tuva lite, pluggade lite själv och vi tjejer snackade om en tjejkväll hemma hos mig :) jag, amanda, lovisa, astrid, lisa och emelie :) ska bli trevligt de :) ja, sen åkte man 18 bussen åt andra hållet för att handla :) blev lite yoghurt och dagens middag kött, potatis, sås och grönsaker :) Tidig middag/lunch blev det men man får äta ikväll när man kommer hem från träningen :) Ska träna innebandy, fast egentligen trodde jag att jag skulle åka till köping och sitta på bänken när div2laget ska möta Forsby . men jag får träna istället :) det ger mig mer iaf så för mig spelar de ingen roll :p vi kanske har fys idag också, vet faktiskt inte.
Jaja, inte har man pratat med mor och far idag. nej, de får jag göra ikväll när jag kommer hem:)

Nu så ska jag gå och packa min väska :) ha en bra måndag !

Puss ;)

Miss you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0