Myspys

ja, gårdagen var mysig och trevlig måste jag säga. Vi åt hemmagjorda hamburgare, snackade lite tjejsnack;) spelade singstar, tittade på let´s dance och Bring It On. Sen åkte Amanda och Emelie hem... Så jag, Lovisa och Lisa gick och lade oss, de kollade i min gamla skolkatalog :p så vi somnade vid 2. mysigt var det i alla fall :) vi vaknade vid elva men gick inte upp förrän kvart över tolv. vi käkade en varsin hamburgare till frukost sen åkte de hem. då fick man diska, plocka undan och dammsuga lite. sen tog jag en underbart skön dusch innan min fader anlände :) pappa var sugen på att titta på någon idrott och helt spontant åkte vi till Bombardier Arena och där spelade IVH Västerås- HK Malmö herrar Allsvenskan. Det var en helt okej match där Malmö vann tillslut efter en jämn match. Efter de åkte vi och köpte en varsin kebabtallrik. gott vare ! sen åkte vi till Anna och lämnade ps2 för imorron ska hon åka till Sälen :) trevligt resa Anna :) Frida har redan åkt till Alperna, (inte fuskigt alls... ) Sen åkte vi hem, ställde bilen och gick till coop och köpte godis :) nu är vi hemma och kollar på tv. jag trodde klockan var en timme mer än vad den är så det blev lite fel ! hihiii... Ja, ikväll blir det melodifestivalen med pappa. :)
(Bilder från tjejkvällen kommer senare)

HA en bra lördag :)



Bring It on


Lovisa i skolan :) treeevlans tjej ! tack för igår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0