önskar att det kunde lätta...

ja, just för tillfället har jag en tyngd över mitt bröst som bara trycker hela tiden... det är hur jobbigt som helst. Dessutom när man försöker att hantera det så kommer det mer och mer... det skjuts fram, och hela tiden är det nånting. Fy fan vad jobbigt det är. Vet tyvärr inte hur jag ska hantera det här, jag antar att det är bara att försöka hantera det här på något sätt. jag tror att jag vet hur det ska göras. Jag måste bara andas lite först...


Min dag har varit helt okej :) bra medialektion, Amanda och jag jobbade på som fan:) Sen engelska, där jag faktiskt jobbade på bra :) efter de hade vi estet, vi gjorde teater som vanligt . vi gör inget annat... men men. är man där får man G i alla fall ! Jag är rätt aktiv så jag tror att jag kan få ett rätt bra betyg !
Efter skolan blev det gym :) körde i ca 1timme , mage, armar och kondition.
När jag kom hem blev det tacos på menyn :) Gott som faaan ;) 
Har precis tittat på vänner och nu checkar jag lite på top model 11 eller vilken säsong de är...
Nu så ska jag ligga och vila lite på soffan innan det blir sängen :)

God natt och sov gott mina vänner :)


miss you sweety... T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0