Pannkaka !

ja, idag var det ju tänkt att jag innan skolan skulle åka och gymma... Men så blev det dessvärre inte. Jag vaknade halv 8 med en fruktansvärd halsont. Det gjorde hur ont som helst, jag kunde inte ens svälja. Jag tyckte inte att det var värt att bli mer sjuk för att man ska gymma när det är match idag, på söndag. plus att jag imorron ska träna med damerna:) det vill man ju inte missa ! Ja, just nu så sitter jag i skolan och vi har svenska... ! vi ska skriva artiklar vilket jag har gjort. två stycken, men är inte riktigt klar. Jag känner att jag vill göra en till så det blir nog så också ! Eller två till. jag vet nog två till som jag vill skriva. för när jag ikväll efter matchen ska skriva klart allt till imorron så har jag nästan ingenting att göra. då passar jag på att skriva två till i början av nästa vecka ! 


jaja. man mår väl lite bättre nu i alla fall. det känns som om jag har fått tillbaka lite motivation och så , det här blir nog bra ! ;) 

None 
Så här kommer jag se  ut när jag är klar med min nedgång i vikt :)
Jag har nu gått ner två kilo på två veckor. så jag ska fortsätta ! :)

Kommentarer
Postat av: Tuva

go cissi:D

2009-02-05 @ 20:50:55
URL: http://lovisaholmer.blogg.se/
Postat av: amanda

WOHOO you can do it:D

2009-02-05 @ 21:19:53
URL: http://mydevotion.blogg.se/
Postat av: Susanna

Du är jätte duktigt Cicci :) Puss!

2009-02-08 @ 17:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0