spanish y massage !

ja.man vaknade helt död halv åtta. min första tanke var att skita i spanskan, men nej då. jag gick upp ändå... ingen aning om varför. för på spanskan var det lika tråkigt som vanligt. dessutom bestämde hon att vi ska ha prov nästa vecka. alla jublade ! kanske inte... :p sen vare dags för lunch, det var lapskojs, riktigt gott faktiskt :) jag,lisa, emelie och emelies kompis sara, vi åt ihop ! efter lunchen så hade vi ju som vanligt på onsdagar två och en halvtimme utan lektioner... så  lisa och jag gick tillbaka till skolan, lisa pluggade medan jag låg på soffan i skolan. hihii, gjorde ingenting i två timmar :p höll på att somna till och med :p sen så skule vi ha massage på idrotten, vi hade massage. guuud va skönt de var. amanda var min partner och jag säger bara en sak, you´re a very good massager ;) jag rös till och med för att det var så skönt ! thank you! jag tyckte att jag inte var lika bra men amanda var nöjd så de var ju bra :) hihiii !

NU så sitter jag hemma med datorn i knät framför tvn, om fem minuter så ska jag gå till bussen för att åka och träna innebandy :) de känns som de var ett tag sen men de va ju imåndags ;p hihiii ! jaha, de känns ju som om den här veckan är en latvecka, har inte gymmat nånting bara tränat innebandy. men ibland så får man göra så tycker jag. :P

Jaja, får väl snacka med dig och be om ursäkt,. det är de enda jag kan göra, om du inte accepterar den så blir de väl som de blir.



Ha en bra kväll :) puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0