Spanskaprov !



Ja, imorse vaknade jag död :) även fast jag gick och lade mig tidigare än vanligt igår. jaja, idag vare spanskaprov, ändelser på verb och grejor :) det gick riktigt bra måste jag säga :) är faktiskt väldigt nöjd med vad jag ådstakom :) hihii ! ja, efter provet som jag var klar med vid halv 10 så fick vi sluta. jippi ! så jag gick till stan med Lisa och Lovisa, tog bussen till coop och köpte lite grönsaker och yoggi :p nu är jag hemma :p har precis skrivit klart samhällen :p så nu blire spaghetti och köttfärssås till lunch ;) sen så har jag idrott på bellevue 14.30 :) vi ska spela badminton :p sen blire hem igen, packa lite och sen åka till träningen :) taggad som fan för träning :) imorron äre DJ20match :) hoppas jag får stå med tanke på att jag ska stå i Div2 på söndag så kanske han låter Ida stå imorron. men vi får väl se :p

Ja, nästa vecka blire Idre för min del, varje dag uppdaterar jag och lägger in bilder :) fan va kul de ska bli:) det är jag, mamma , pappa och min kusin Marcus som åker :p längtar liiite då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0