stan och innebandy :)

ja, efter klättringen som gick heelt okej så blev det stan med Jenny !... Amanda hade mitt liv i sina händer men jag litade på henne och hon litade på mig så det blev helt okej !
Jaja, hon och jag gick på stan, vi köpte grönsaker :) sen gick vi runt lite, till biblioteket och en massa annat. sen var jag tvungen att åka hem. på träningen så hade vi samling kl 17.45, så jag skulle komma lite sent. När jag kommer dit så var jag först.. blev hur chockad som helst ! Ja, på träningen gick det bra, fast inte på tvåmålen, släppte in 6 mål.. inte min bästa dag kanske. Men jag blev mycket gladare när jag går ut ur hallen så ropar a-lags tränaren på mig och frågade om jag ville träna med de på fredag :) självklart säger man inte nej till elitträning :) riktigt kul ska de bli :) tycker att det är mycket roligare att träna med de, men jag kommer nog att ta en plats om två år tror jag ;) jag utvecklas nog mer och mer tycker jag själv. fast idag så var jag passiv.... men men, det går nog bra ;)

Ja, imorron börjar man kl 12. före det blire inge sova , det blir gym istället :) sen till lunch blir de pannkisar :) fy fan va gott :) haha, det här är väl inte min nyttigaste vecka, men ibland får man bjuda till tycker jag :) ! jaja, nu sitter jag och tittar på Made In Sweden och idag är det de sista programmet :)

NU så ska jag inte skriva nå mer idag :) god natt och sov gott ! puss ;)




Idag blev det den här bilen :) Bara för att han är så söt plus
att jag kände mig lite blå idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0