sunday..


TÄNK OM MAN VORE SÅ HÄR SÖT !

ja, idag spelade vi våran tredje match i SM, men tyvärr så förlorade vi med 6-2... Så inget vidare avancemang för oss. menmen, det gör inget... vi är ändå bland de 16bästa i Sverige. så bra har jag aldrig varit. ja, vi kutade in i duschen , skyndade oss för att hinna hem till damernas match som började kl 14. Dessvärre förlorade dom också, 1-7 till IKSU. våra damer spelade inte speciellt  bra... men men, vad ska jag göra åt det, tycker bara att det är tråkigt... ! fick skjuts hem av min tränare. ,lika snäll som vanligt :) kom hem och började plugga matte direkt :p gjorde ganska många tal faktiskt. ! men men, nu så ligger jag på soffan och kollar på VMfinalen i handboll ! Frankrike-Kroatien. Jag tror på fransk seger men vi får väl se ;)

Nu så ska jag ringa ett samtal får vi se om personen ifråga svarar.
Ha en bra söndagkväll ;) pusspusss

Kommentarer
Postat av: sannaklara

du är sådär söt!

2009-02-02 @ 10:12:39
URL: http://sannaklara.webblogg.se/
Postat av: Maria

Håller med Sanna-Klara, du är lika söt som hunden. Om inte sötare :) <3

2009-02-02 @ 14:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0