svenska .

ja. min svenskalektion som har jag just nu gör jag ingenting. egentligen vet jag inte varför jag är kvar i skolan när man fick sluta. eller jo de vet jag :p amanda bad mig sitta kvar och jag sa inte nej, för när jag kommer hem så ska jag städa :p för imorron så kommer fint besök till mig. Amanda, Lisa, Lovisa, Emelie och Astrid. det kommer bli hur kul som helst tror jag :) så därför måste jag hem och städa , liite fint måste man göra :p diska måste jag också göra :p de här blir bara tråkigare och tråkigare av tanken att åka hem. men bor man ensam så får man ta smällarna också. :) jaja. ikväll så spelar DJ20 (alltså mitt lag) mot forsby, men jag ska inte stå idag eftersom jag ska stå på söndag i div2. men det bjuder jag på ! :)


pusspuss ;)


GUUUD vad jag saknar handbollen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0