Tråkigt nog...

ja, Det blev Hasse Aro som fick lämna let´s dance. tråkigt nog för honom :p haha ! nu så ska jag snart sova, ska upp kl 8 imorron, ska till ABB Arena Nord och kolla innebandy hela dagen :) ska bli hur kul som helst :)



Ja, nu sitter jag här, har just tänkt på dig. allt vi haft tsm. Men nu är allt så långt borta som det kan bli. trodde aldrig det här för två år sen. men nu är det verklighet. att stå här ensam utan dig vid min sida. det känns fruktansvärt tomt. en sak som är säker, jag trodde aldrig att jag skulle tänka så här mycket på dig och skriva något sådant om dig heller. Men det gör jag, för senast jag pratade i telefon med min kusin, brast jag i tårar över dig. det är helt sjukt. jag vet att vi innan detta hände hade gått olika vägar, men innan våran "accident" så kunde vi ha hittat tillbaka till varandra. Men nu är det inte så och kommer aldrig att bli så igen, tråkigt nog. Jag tror att det var du som fick mig till tårar just den dagen då allt var som värst. Inombords så känns det inte som om du är värd det men tydligen. Om du nu läser det här så tror du säkert att jag har känslor för dig. men det kan jag försäkra dig om att så är det inte. Jag saknar dig bara helt enkelt. Men det är så här livet kommer att vara, utan dig. Det är något man får vänja sig vid. Det är heelt sjukt att något sånt här kunde hända oss tycker jag. Att just vi skulle råka ut för det här hade jag aldrig tänkt. Men nu är det visst så. Du vill inte ha med mig och göra nå mer och egentligen tror jag att det är bäst också. Men du finns i mitt hjärta, and you always will. I´m sorry about the damage I´ve made for you. But the only thing I did was telling the truth.
Jag tror att de flesta som känner mig vet vem personen ifråga är, men tänker inte avslöja identiteten. Du har till och med bett mig att inte smutskasta dig. det gör jag inte heller. jag bara talar om mina känslor och hur jag mår.
Jag vill bara avsluta med att säga att du är raderad ut min telefonbok. ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0