träning :) !


jippi ! idag gick det riktigt bra på träningen igen tycker jag själv :) det är så kul när det är så ! På söndag ska jag få stå i div2, då ska jag visa att jag är behörig i den serien :) längtar verkligen ! jaha. annars så gör jag inte så mycket, sitter nu framför datorn, har nyss duschat :) snackar med Tuvis på msn och kollar runt lite på nätet :) imorron börjar man tolv :) såå skönt med sovmorgon, sen hem och städa för på fredag får man fint besök, då måste det vara städat :p
Jaja, sitter och äter lite nötter :p bättre än godis faktiskt :)
Men nu så ska jag gå och kolla lite på efterlyst, sen lägga mig och läsa min engelskabok The It Girl heter den. den är rätt seg men den blir nog bättre förhoppningsvis :)

Men jag säger god natt nu :) puss på er vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0