Tre muntliga redovisningar!

idag har jag haft tre muntliga redovisningar, på alla tre lektionerna jag har haft. ! på första lektionen, samhäll så skulle vi prata om reklam osv. det fick man MVG på :) sen hade vi kommunikationen, där jag, sannaklara och jenny skulle snacka om störning i kommunikationen ! det gick väl helt okej, men bättre kunde vi ha gjort iaf :p ja, på arbetssätt och lärande var det också gruppredovisning, men ingen i min grupp hade sagt ett ljud till mig och det är jämt jag som ska göra allt, så jag bestämde mig för att göra allt själv, vilket jag gjorde och redovisade själv ! jag tyckte att den gick bäst av de tre och hoppas på ett bättre betyg :)
Ja, nu så har jag kommit hem,varit hemma i en halvtimme kanske... ska snart åka iväg för att träna med damerna idag :) så himla kul de ska bli, man tackar aldrig nej när de frågar :) några blåmärken är det värt ! efter de blire hem och äta middag, kyckling och ris med currysås :) kl 20 blire Let´s dance ! heja Laila ;) till det blire lite chips och glass tror jag :)

Jaja, nu så ska jag göra mig färdig, ha en bra fredag ! ;)
kisses



Laila dansar rumba ikväll ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0