tuesday :p

jaha, en vanlig tisdag som vanligt :) media, där vi idag klistrade och klippte lite till :) gud va kul de är! Sen vare lunch som jag åt med Astrid, Lovisa, Lisa och Amanda :) Dagens lunch var helt okej,  nämligen kassler och potatis. Engelskan var som vanligt rolig :) rättade till lite grejor och gjorde uppgiften, sen chillade lite :p efter de vare drama, jippi ! idag spelade vi också teater :p vi fick spela upp en sketch om våran inriktning, jag , jennifer och madde går ju journalistik och media, så vi visade en intervju :p de var helt okej faktiskt :) Ja, slutade vid kvart över tre. helt okej! då åkte jag till coop och köpte godis :( tråkigt nog. kan inte hjälpa de här enorma godissuget ! vad ska jag göra? jaja, när jag kom hem så lade jag mig på soffan, kollade lite tv. sen spelade jag singstar själv :) jag slog en massa rekord på Annas ABBA singstar :) jag var kung :p hihiii ! kollade Joey, Vänner, NCIS och tittar nu på den nya tvserien :) den är grymt bra än länge ! det är min stil av tvprogram. jaja, nu så ska jag kolla klart sen gå och lägga mig, läsa ett kapitel ur den engelska bok som jag har lånat. sen blire en skön tupplur till imorron vid 8. då vi har spanskaprov :) rätt lätt om ni frågar mig :) känn mycket bättr än inför matteprovet :)



Den snygga syniska polisen i den nya polisserien
The Mentalist !


Kommentarer
Postat av: Lina

Var the Mentalist bra? :) Jag ville också kolla på det, men jag hade ju träning..

2009-02-18 @ 18:45:52
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0