Vart har det tagit vägen?

Jag blir fan nästan arg på mig själv. för typ två veckor sen så var jag hur sugen som helst och träna och göra allt för att gå ner i vikt. för jag är verkligen trött på hur jag ser ut. men all min motivation till att gå ner i vikt har försvunnit. jag är ju fortfarande trött å hur jag är formad till kroppen. vad ska man göra åt det ? att äta och bra och träna samtidigt låta bli godis ? det ska väl inte vara så himla svårt, eller ? Jag tycker verkligen om att träna innebandy och tur är väl det. Men att träna extra på gym, där går gränsen för tillfället. Jag som har skaffat gymkort och allt, sen använder jag inte det. Hur onödigt som helst ? Det kan väl inte vara så svårt att gå till friskis och köra en timme sen åka hem. jag ser inte problemet men jag har ju ingen motivation. för två veckor sen hade jag ingen motivation till skolan, nu har jag ingen till att träna extra. hur ska det här sluta ?
Jag vet att det kan vara svårt för mig att gå ner i vikt pga min sjukdom som heter struma och handlar om ämnesomsättningen, för er som inte vet vad det är. sök på intenet ;) haha ! Alla säger att jag är söt och fin.. men jag tar inte åt mig, för när jag ser mig själv i spegeln så ser jag en tjock och ful en som inte gör något åt det. Men jag har också tänkt lite, min vän i klassen har precis skrivit om size zero i skolan. Det är ju sjukt att man kan göra så. Men något som är omöjligt för mig är att bli det. Men å andra sidan så skulle jag inte vilja bli det heller. Det är ju fulare än att vara lite större tycker jag. Någon som har något tips ? please help me :p

 

Kommentarer
Postat av: Jenny Tellebo

jag kan ju träna med dig om du tycker det är roligare :)

2009-02-16 @ 23:06:36
URL: http://jennytellebo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0