you made my day cutie !

ja, min dag idag har varit som alla andra tisdagar. på median så har vi börjat att klippa och klistra, de är ju sååå himla roligt tycker vi i min grupp. (kanske inte) Ja, sen vare lunch, stuvade makaroner och falukorv. Ingen hit, jag gör mycket bättre makaroner kan jag säga. Smakade som, ja, inte ... vet jag ! haha !, jaja, med lite ketchup så gick de att äta i alla fall. Efter lunchen vare engelska som alltid, idag hade jag en muntlig presentation för min lärare ensam. låter mysigt va ? haha, skoja :p men vi jobbade lite men inte mycket. som alltid. ! jaja, sen vare ju dags för drama med min favoritlärare (lite ironiskt faktiskt) idag så spelade teater igen, lite otippat men va fan... Ja, de var rätt roligt faktiskt ! haha!

Efter skolan hade jag planerat att gymma men jag var så trött att jag åkte hem och somna på soffan istället. Jag har bestämt mig att det blir gym imorron för jag slutar elva. dessvärre ingen idrott. men vad gör man åt de? ingenting. ja, nu så sitter jag här framför datorn och chattar lite :) kulkul,.kl 21 har jag och lovisa bestämt chattträff :) hihii ! ska bli kul ! men nu kl 20.00 så ska jag titta på top model 11 ! Jag är ganska glad :)

Ja, idag på bussen när jag åkte hem från skolan ! så var det världens sötaste vovve som satt i knät på sin matte ! jag blev hur kär som helst i den! Han var så liten och satt i famnen och darrade för den var så rädd för att åka buss. stackarn ! Jag blev så himla glad när jag såg den där hunden så jag visste inte vad jag skulle ta mig till. ! He made my day ! :)


Puss på er vänner <3

tycker om den här bilden så mycket så jag lägger upp den idag med :)


Kommentarer
Postat av: Tuva

chattträff:D(Y)

2009-02-10 @ 21:22:30
Postat av: Lina

Sv: Ja så brukar jag också göra när jag värmer upp faktiskt ;)

2009-02-11 @ 16:07:00
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0