Anna at my place ;)

ja. jag har äntligen kommit tillbaka till Västerås. skönt må jag säga :) hihii ! som lite sällskap innan skolan börjar tog jag med mig Anna hit :) trevligt trevligt :) fast hennes pojkvän blev inte så glad. men nämner inga detaljer för man ska inte lägga sig i andras kärleksproblem :p ja, just nu så sitter jag här och inte gör något alls, har precis packat upp all ren tvätt som mamma har tvättat åt mig :) det var en hel del kan jag säga. hihiii :p ! ja, btw så har jag köpt en ny mobil och därmed fått ett nytt
nummer : 0760-175700 ! ni som läser kan ju få ta del av det :p hihi ! det är ett 3abonnemang :) skapligt nöjd också, för min nya samsung telefon är en SGH-F480 Touchwiz :p det är likadan som Jenny i min klass :p ! men nu så ska jag gå och trösta min kära vän som ska vara här till onsdag :)

god natt och sov gott ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0