another sick day...

ja, man är ju på bättringsvägen :) de här var nog en vila upp dig dag idag. så att jag är redo för träning och skola imorron :) jaja, eftersom man bor ensam så var man tvungen att gå och handla lite :p det var nog de nyttigaste jag handlade sen jag flyttade hit ! haha, jag köpte grönsaker, frukt, Loka. de mest onyttigaste var typ köttbullar ;) haha !

ja, just nu sitter jag och tittar på reprisen av Joey, såg avsnittet igår, men orkar inte byta kanal :p ! hihii, jag sitter bara här och väntar på One Tree Hill :) de är det jag lever för :p haha ! nu så ska jag gå och käka lite köttbullar och grönsaker :) haha ! jag har blivit nyttig :)

jag har blivit duktig, jag har slutat med allt som är onyttigt som godis, läsk, donken och annat. nu är det grönsaker som gäller :) dessutom så har jag börjat träna lite extra (fast inte än för att jag har varit sjuk eller är) jaja, jag har också börjat skriva en matdagbok, så jag vet vad jag äter :) jag har börjat att leva ett hälsosammare liv :) det ska bli skönt att må bra senare :p när man har gått ner i vikt :)

vissa säger till mig att jag inte behöver gå ner i vikt. men jag gör som jag vill och dessutom så tycker jag det och jag vet att jag inte är ensam om att tycka det. jag vill inte ha några tröstande kommentarer. sanningen är alltid bäst, kanske svårare att höra men hellre de än när någon ljuger.


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Ja det var inte bara liite fuskigt! :O

2009-01-14 @ 22:06:09
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0