DJ18 SM Kumla

ja, nu så är man i Örebro, vi sitter på hotellet och ska snart gå och handla på willys ;) ja vi har spelat en match, vi mötte Hagfors, tyvärr blev det förlust med 3-2 men men... Domarna var en katastrof, men sånt man får leva med... ja,jag delar hotellrum med Frida och Anna:) mysigt värre ;) vinner vi inte ikväll så blir det tidigt hemfärd men vi kommer ju att vinna så att vi får spela imorron. det ska vi se till, eller iaf dom som ska spela, inte jag för jag sitter på bänken, som alltid när Ida är med. men det gör inget, det är bara roligt att vara med. ibland måste man anpassa sig ;)

ja, ikväll när jag kommer hem från sista matchen så ska jag ringa till en viss person ;) saknar honom... ! hihii...

men nu så ska jag umgås med mina lagkamrater ;) ha de bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0