fredag :)

jag sitter just nu i skolan fast jag har slutat ;) jag väntar på att mamma ska komma och hämta mig :) ja, idag var det ju planerat att man skulle spela match mot lockerud, men den blev tydligen inställd... tråkigt nog, dessutom så kommer pappa ner hit idag också :) jag vet inte vad jag ska hitta på ikväll, fick sms av Anna i laget och hon frågade om vi skulle hitta på nått, men jag tror att mina föräldrar vill umgås med mig när de äntligen får träffa mig. jag vet inte hur det blir, men tror det blir let´s dance ikväll ;) hihii !

idag har man haft samhäll och kommunikation:) det var rätt okej, men tyvärr så jobbade jag inte så mycket som jag brukar göra. får göra allt i veckan istället :) men det löser sig ;) jaja, nu så ska jag gå ut och vänta på mamma !
ha en bra fredag :) vi hörs imorron ! ! pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0