friday and saturday :)

ja, igår,alltså fredagen var fett nice ;) ! först så var jag och jenny hemma hos mig sen så gick vi till coop för att möta jennifer och madde ;) vi handlade tacos :) sen gick vi tillbaka to my place ;) jag och jenny stod för lagningen :) våran måltid var väldigt mysig med tända ljus och allt ;) sen åkte vi buss ner på stan för att vi skulle gå på bio, vi såg Wallander-. Hämnden. jag tycker att den var helt okej, näst intill bra :) hihii., efter bion åkte jenny hem men jennifer och madde följde med hem till mig. men innan vi gick hem till mig så gick vi till donken ;) efter de så gick vi hem till mig då, där började vi med att titta på Wallander - Hemligheten. den är grymt bra. det som var så roligt var att jennifer ställde såna frågor om vem som gjorde och visst är det så. det var sjukt kul att hon var så insatt och tänkte så långt. det gjorde jag inte första gången jag såg den :) jaja, sen så trodde jag att vi skulle sova men nej då, då satt vi i soffan och snackade en stund. inte så lite heller utan i två timmar. vi gick alltså och lade oss kl4. liite sent för min del. men vad gör man inte för sina vänner ;) hihiii !


idag så var vi tvungna att gå upp vid elva. vi gjorde oss iordning och fixade lite grejs ;) sen bar det av till bussen ;) vi satte oss och åkte. jag skulle till skolan så jag hoppade av vid centralen :) när jag kom fram till skolan så var Natali och Elias där :) det var trevligt :) jo, varför vi var i skolan var för att det var öppet hus :) så jag fick stå och se glad ut och prata postivt om våran skola :) det var underhållande och trevligt. man fick lite godis också, de var också bra. jag kan säga det här och nu i min lilla blogg att på lördagar så äter jag liiite godis. det unnar jag mig för den här veckan så har jag gått ner 1kg från måndag till fredag ;) så det är bra med lite unnande ;) jaja, tillbaka till min lördag ;) som en liten belöning för att vi kom till skolan på en lördag så fick vi ett presentkort på 100kr på SFbio . så Natali och Elias bestämde sig för att de skulle gå på bio och askade mig om jag ville joina :) jag svarade kanske beroende på film. men vi gick direkt efter öppet hus till SF och kollade. tillslut så blev det Bröllopsduellen ! huuur bra som helst. men den gick vi på senare idag vid 20.30. efter vi bestämde oss så gick jag till bussen för jag skulle nämligen jobba i cafeterian på damernas match som de tyvärr förlorade med 9-6. jaja. sen träffades vi, käkade pizza fast nyttig som man är så köpte man ju en sallad ;) sen gick vi till ica och köpte lite candy och en loka som ett litet tilltugg till bion :) ja, filmen var i alla fall bra och jag rekomenderar den ypperligt :) jaja, nu så ska jag gå och sova :) har lite att göra imorron :D



god natt och sov gott ! see you guys ;) i had a nice weekend ;) pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0